Şcoala este ca o floare


Şcoala este ca o floare,

Şi cărţile sunt petale.

Copiii sunt floarea vieţii

Şi fructele tinereţii.

Dascălii care-i învaţă,

Cum să se comporte-n viată,

Sunt şi ei precum o floare,

Sub un cer brăzdat de soare.

Exif_JPEG_422

Viaţa este-n floritoare,

Cu o şcoală ca o floare

Care emană parfum,

Pentru noul nostru drum!

 

ŞCOALA SCRIOAŞTEA- DOMNUL DIRECTOR BEREVOESCU LAURENŢIU Autor Troncea Mariana

Acest articol a fost publicat în învăţământ, cultură, TRADIŢIA ŞI OBICEIURILE POPULARE LA SCRIOAŞTEA, Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Şcoala este ca o floare

  1. Adeena zice:

    Minunate versuri si cu un mesaj educativ puternic, intr-adevar „scoala este ca o floare” aveti mare dreptate, ferice de cine cunoaste semnificatia acestor cuvinte.
    Va felicit pentru initiativa dumneavoastra de a crea un blog destinat institutiei de invatamant, si va doresc mult succes si putere de munca!
    Cu admiratie pentru munca dumneavoastra a tuturor , atat a cadrelor didactice care se daruiesc cu devotament educarii acestor minuni de copii cat si administratorului acestui blog pentru promovarea frumoasa a educatiei.

    Felicitari si mult succes!
    Adeena. 🙂

  2. Stefania zice:

    Minunate versurile! Mi-au atins sufletul, m-au emoționat până la lacrimi și vă mulțumesc mult. Mi-am amintit de doamnele mele dragi, care mi-au fost a doua mamă și care mi-au îndrumat pașii spre a-mi realiza visurile mele, doamna educatoarea, doamna învățătoare și doamna dirigintă cărora le sunt recunoscătoare.
    Vă felicit sincer pentru blog și mult mult succes in viitor!
    O seară minunată vă doresc! 🙂

  3. Molto bella, tutti abbiamo bisogno di respirare il profumo della scuola
    Sweet weekend
    Kisses
    Mistral

  4. Intr-o lume plina de goana, multa forma fara substanta, in care alte non-valoarea prinde putere, o astfel de initiativa, si anume aplecarea spre scoala, indrumarea copiilor spre carte, cu siguranta trebuie sustinuta. Felicitari si la cat mai multe rezultate.
    Dolores

Lasă un răspuns

